Предстоящи нововъведения в Империя Онлайн

Следните промени в геймплея ще бъдат качени във всички светове на Империя Онлайн днес:

1. Варварите вече няма да атакуват империите на играчите. Вместо това ще ги спамят с лични съобщения, съдържащи неприличен език. Защото да триеш спам е 10 пъти по-досадно, отколкото да те атакуват, обират и опожаряват.

2. В следващия турнир Номадски Нашествия номадите ще защитават териториите си, а играчите ще трябва да ги атакуват на всеки 10 часа. При невъзможност да изпрати атака по номадите играчът ще бъде дисквалифициран от състезанието. #равенство

3. Великите хора на играчите вече няма да служат в двореца безплатно. Отсега нататък те трябва да бъдат хранени, къпани и забавлявани поне по 5 пъти на ден, трябва да им се осигуряват нови дрехи поне веднъж седмично и вече ще могат сами да избират за кого да се женят, вместо да бъдат карани. Заради любовта.

4. Селяните вече няма автоматично да се превръщат във войници, когато играчите решат да ги наемат. Сега те ще имат опцията да отказват. От играчите ще се изисква да отварят наборни центрове и да наемат скъпи PR специалисти, които ще трябва да убеждават селяните, че животът в армията няма алтернатива. И без това имате повече злато, отколкото можете да похарчите.

5. Суверенът вече ще има исторически реалистични механики. Вместо да виси по цял ден на върха и да изглежда страхотно, той (и играчът) ще има следните отговорности:

• Ще свиква Големи и Малки Съвети с управителите и генералите си всеки ден;
• Ще приема селяни в двореца 3 дни от седмицата, за да слуша оплакванията им;
• Ще присъства на сватбите на поданиците си, ще целува бебетата им и ще раздава бонуси;
• Ще трябва да печели всеки рицарски турнир;
• Ще трябва да подписва всички екзекуции;

6. Фестивалите ще имат нови изисквания, за да бъдат активирани. Играчите ще трябва да пращат на съпорта в играта видеа, в които пеят, танцуват и рецитират стихотворения и само след като тези видеа бъдат гледани и одобрени, че са достатъчно забавни, ще се разрешава пускане на фестивали.

7. Точността на Прогнозата за времето ще бъде променена на 90% шанс да е погрешна, както е в реалния свят. В интерес на баланса на играчите ще им бъде разрешено да екзекутират метеоролозите при 3 провалени прогнози.

8. Шпионите вече няма да са тотално верни на играчите, които ги пращат да се внедрят във вражески империи. Сега те имат шанс да дезертират, ако империята, в която са пратени, е по-богата, по-мощна, по-демократична и по-социална от тази на господаря им. Същата механика се обсъжда да бъде въведена и за военните единици.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.