Усмихнатите лица на висшата дипломация

25 милиона. Толкова са регистрациите в Империя Онлайн. Зад всяка бройка стои играч, а всеки играч има свои преживявания, виждания и искания, свързани с играта. Ето защо в Империя Онлайн има цял отдел от герои, откликващи на разнообразните запитвания и настоявания на потребителите. Отдел от Community Managers.

Михаела (в близък план) и Мелинда са специалистите по поддръжка на ИО с италиански език.

Михаела (в близък план) и Мелинда са специалистите по поддръжка на ИО с италиански език.

Известни са още като „Поддръжка“, макар първата асоциация с тази длъжност да не отговаря на сияйните лица в този отдел. Типични представители на усмихнатите специалисти на ИО са Михаела и Мелинда – community мениджърки с италиански език. Те отговарят за няколко хиляди играчи и ежедневно се борят с искания от всякакво естество, но спокойно може да се обяви награда за човек, който ги е виждал „кисели“.

ИСКАНИЯ

Двете красавици са колкото учтиви, толкова и твърди, когато работата го изисква. „Има играчи от всякакъв тип: някои подават основателни оплаквания, други пълнят системата ни с доклади за щяло и нещяло“, споделят момичетата.

Справянето с всеки индивидуален случай става по имейл, лайв чат или Фейсбук. Специалистките на ИО покриват всички възможни канали за комуникация, макар имейлът да е с приоритет. Изградили са и собствена цветова система за разпределяне на работата:

„Когато захвана някой имейл, го оцветявам в лилаво, за да знае тя да не се занимава със същия“, издава детайлите Михаела. Въпреки това, и двете са запознати поотделно с почти всеки играч, особено с „редовните“.

„Имаме култови играчи. Един от тях например настоява да му изпратим всичкия камък от играта на физическия му адрес в Италия. Друг пък изследва правилата на играта ежедневно. Знаем, че включи ли ни се, ни чакат часове с меко казано разнообразни въпроси и пояснения.“

Друг пък докладва по няколко човека всеки ден. „Ако влезеш в системата ни, ще излязат над 400 сигнала от него“, казват момичетата, като поясняват, че въпреки честотата на оплакванията му, те все пак преглеждат всеки един от казусите.

"Играчите правят работата ни интересна", категорични са момичетата.

„Играчите правят работата ни интересна“, категорични са момичетата.

Не толкова монотонно минава обаче комуникацията с ядосани потребители. „Всеки ден има такива, които искат да ни съдят, заплашват ни с полиция и обясняват как законът в Италия е на тяхна страна.“ Тежките казуси обикновено са породени от увереността на „ищеца“, че негов противник в играта ползва непозволени инструменти за прогрес. Ако проверката на специалистите покаже, че злоупотреба няма, резултатът не винаги се приема спокойно от подателя на сигнала.

„Кълнат ни, обиждат ни, обвиняват ни… Става сложно и ако сме наказали техен съюзник…“, разказват момичетата, но бързо поясняват, че последно споменатата ситуация води и до позитиви. „В подобни случаи обаче ни се изсипва целият противников съюз да ни благодари“, смеят се Михаела и Мелинда.

Продължавайки да разказват за множеството позитивни моменти, споменават и за някои забавни общувания. „Един играч ми се обясни в любов“, през смях разказва Михаела, „но след това се обясни и на моя колежка. Разби ми сърцето!“

ПРОФЕСИЯ

Как се става Community Manager на игра с колосални размери? С много желание и отлично владеене на избрания език. И двете специалистки са възпитанички на Софийския университет с италианска филология, като Мелинда все още е студентка. Тя обаче има предимството да е прекарала цялото си детство в Италия. Семейството й се е пренесло там, когато е била на 3 годинки и се е върнало у нас 11 години по-късно. Това прави италианския й на нивото на майчин език.

Михаела пък е смятала да се занимава с рисуване. Започнала да учи в гимназия с художествена паралелка, докато не се оказало, че има по 13 часа седмично изучаване на италиански език. За нейно щастие той й харесал и й се отдавал, заради което тя го възприела като свое призвание.

И двете горещо препоръчват работата си на всеки, който търси интересна и разнообразна професия. Отличното владеене на чужд език и позитивното отношение могат да осигурят страхотна реализация, както на студенти, така и на висшисти, категорични са чаровните експерти.

6 comments on “Усмихнатите лица на висшата дипломация
  1. 1595 685031Does your weblog have a contact page? Im having a tough time locating it but, Id like to send you an e-mail. Ive got some suggestions for your weblog you may be interested in hearing. Either way, wonderful site and I look forward to seeing it expand over time. 858710

  2. 141344 79506Once I originally commented I clicked the -Notify me when new feedback are added- checkbox and now every time a remark is added I get four emails with the same comment. Is there any indicates you possibly can remove me from that service? Thanks! 862900

  3. 286149 808673Hey there! Someone in my Myspace group shared this web site with us so I came to take a appear. Im definitely enjoying the information. Im bookmarking and will likely be tweeting this to my followers! Exceptional blog and outstanding style and style. 740979

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.