Непобедимите Воини на Империя Онлайн: Изпълнителния продуцент-сладкар на Империя Онлайн

Тази седмица смело навлизаме на територията на Middle Management, като ще ви представим нашия изпълнителен продуцент – Калоян Ганчев.

За разлика от други колеги, той не предостави информацията за себе си в Email или съобщение в Skype, а както си му е редът – лице в лице. Спокойно, спазвахме трите Д-та (дисциплина, дезинфекция и дистанция).

Видео игрите са част от живота му още от ранна детска възраст. Започва да играе на 4 г., а през далечната 2003 г. сътворява първата си игра, куест разработен на Flash. Къде? „В гаража“ (да се чете детската му стая), като една истинска гейм-дев нинджа.

Калоян завършва професионална гимназия с профил “Компютърни системи и технологии”. Прекъсва две висши образования и след завръщането си от културно-обменна визита в САЩ през 2007 г. е твърдо решен, че е крайно време да превърне хобито си, разработка на видеоигри, в по-сериозно занимание. Споделя, че именно животът сред хората там го е убедил, че никога не е късно човек да мечтае и да се бори за постигане на целите си. #americandream

В периода 2007-2014 г. се изживява изцяло като независим (indie) разработчик, а дори и „журналист“ в един от набиращите популярност фен сайтове, посветени на игровата индустрия (GamerzHut.com). Въплъщава се в ролята на гейм дизайнер, левъл дизайнер, артист, QA, продуцент, биз дев и какво ли още не. Създава първото изцяло българско походово RPG (A Hero’s Tale). Издава негова подобрена английска версия, която се разпространява в едни от най-големите платформи за независими игри по онова време. Става част от екипа на Ivent, разработил първата независима PlayStation 3 игра (Strength of the Sword 3). Има редица други участия в най-различни игрови проекти. Кратка пауза, за да си поемем дъх…

Въоръжен с достатъчно опит от независимата сцена решава да изпита от първо лице какъв е животът в корпоративния свят и през 2014 г. постъпва в имперските редици. Тук е участвал в разработката и ръководенето на почти всички проекти на компанията свързани с игри – от редица мобилни заглавия, през Imperia Online, Imperial Hero 2, Seasons of War, Baloot Royale, та чак до VR заглавието „Codename: Phantom“. Кратка пауза, за да си поемем дъх отново…

Признава, че се чувства добре в компанията и едно от нещата, които вече толкова години го задържат при нас е чувството за самостоятелност при изпълнение на задачите и ръководене на екипите. Казва, че се старае да го придава и на хората, с които работи. Обича да споделя знанията и уменията си. Често може да го видите (по-скоро чуете) пламенно да обяснява на някой как е имплементирана дадена игрова механика в някоя игра, защо PlayStation е по-добър от Xbox или какво са DLSS, VRS, SSR, SSAO, MSAA и RT. Редакцията е убедена, че зад тези произволно написани букви не се крие нищо интересно.

Едва ли ще го откриете в социалните мрежи, но също като други колеги е странствал по света. Няма да изброяваме дестинациите, защото отново ще останем без въздух. Поискахме снимки, но #снимкаамадругпът. Вместо да ни предостави компромати ни пожела да видим всяко кътче, за което мечтаем на живо. Какъв добряк… дано е такъв и при одобряването на отпуски.

От време на време (Адей, да идва това време!) се грижи за гастрономическия комфорт на колегите, гощавайки ги с домашно приготвени кокосови бонбони, бисквитена торта, мъфини или друго сладко изкушение.

Част от хобитата му включват гледането на много филми и слушането на музика в най-разнообразни жанрове и стилове. А знаехте ли, че от няколко години се увлича и по парфюмерия? Текущата му колекция била скромна, но имаме своите съмнения относно истинността на това твърдение. Редакцията очаква Roja Parfums за коледен подарък, но в краен случай може и нещо от Dior Privée колекцията. #връхнаноткабергамот

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.