Последните промени в ИО: Нов съветник; Подобрени ковчежета

Няколко промени по интерфейса на Империя Онлайн бяха направени в последния месец. Може и сами да сте забелязали някои от тях, но дори и да не сте, не пропускайте да дадете мнението си, след като ги разгледате по-долу.

Играта има чисто нов Съветник, който въвежда начинаещите владетели в бъдещата им империя. Разликите са повече от очевидни!

Съветник

Съветник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заключено ковчеже, подарено през Facebook.Друго ключово нововъведение са иконките в долните леви ъгли на ковчежетата с награди, както и веригите, оковаващи сандъчетата, ако вече сте отваряли ковчеже от същия вид днес.

На варварските ковчежета например вече се вижда нивото на Варварския стан, който сте нападнали; подарените през Facebook сандъци пък имат иконка с подаръче и т.н.
КовчежетаКакво мислите за промените и имате ли идеи и предложения за бъдещи подобрения?

One comment on “Последните промени в ИО: Нов съветник; Подобрени ковчежета
  1. Имам предложение, което се надявам да обмислите.Предвид характера на играта (стратегия), мисля че някои облаги свързани с Диамантите съсипват баланса на играта и тя губи доста от стратегическия си статут.Не съм против използването на Диаманти.Напротив.Потрудили сте се доста и е редно да получите възнаграждение.Но според мен трябва да обмислите някои неща по-щателно, за да остане играта СТРАТЕГИЯ.
    Това, което лично мен ме дразни най-много, е това че е възможно мигновеното обучение на армия чрез диамантите.Някакси ми се струва нелогично някой да дойде с 30 хилядна армия (примерно), да загуби битката и след 20мин. да ми дойде с двойно по-голяма армия.
    Искам да кажа, че някакси на хората, които използват много Диаманти не им пука дали битката си струва.Т. е. дали ще имат по-голяма полза, отколкото вреда, защото моментално ще си възстановят загубените войници.Така, че ако премахнете това мигновено обучение на армия, хората ще започнат да си дават сметка за загубите и за времето, което ще им е необходимо за възстановяването им.Освен това, мисля че по този начин играта ще стане малко по-отборна.Когато някоолко играча с по-слабо развити империи нападнат някоолко пъти последователно един играч, той няма да може да се отбранява вечно.Което е логично, при положение че те нападат 2, 3 или повече империи.
    Друго, което мога да предложа е да се опитате да направите играта по-отборна.Като например, да може да се обединяват 2 или повече воиски на съюзни играчи и така да се напада някои.И в същото време да може да се изпраща армия в замък на сиюзен играч, за да го брани в определени моменти.
    Има доста варианти.Въпроса е на възможности и желание от ваша страна да промените играта.
    Помислете и се надявам, че съм бил полезен.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.